juSt waNt tO sHare....

My photo
kota bharu,kelantan, Malaysia
paling PANTANG dengan oRANG yaNG!!::- :-PEMBUAT FITNAH & PENGFITNAH ITU ADALAH MUSUHKU... :-TALAM DUA MUKA JUGA MUSUHKU.... :-PENYIBUK HAL ORANG PALING AKU TIDAK SUKA(BUSYBODY) :-HIPOKRIT :-ORNG YANG SUKA MENUDUH ORANG LAIN TANPA USUL PERIKSA
RSS

kepErgiannYa kesaNa terbaTas seKetiKa

Hari/Tarikh: Selasa/12.02.2013
Tempat: My Practical Place

     Setelah selesai menghabiskan masa di tempat praktikal aku....aku meloloskan diri ke pasar malam berdekatan dengan rumah dia...lepas ke rumah dia..jumpa dgn mama,mami,adik2 dgn sepupu2 dia...sesudah dia selesai menunaikan solat maghrib ..sepupunya mengajak kami utk menemani beliau ke kbmall dan wakaf che yeh......aku dah tahu dari awal...mula2 pekerja2 yg buat kerja dengan dia menyatakan ingin menangguhkan perjalanan pada pagi esok..tetapi semasa kami berada di kbmall rakan si dia menelefon sekali lagi menyatakan pada minggu ini mereka tidak akan kesana kerana ada diantara mereka yang baru kematian bapa saudara...disebabkan itulah mereka akan menangguhkan lagi perjalanan ke minggu hadapan...

     Pada malam yang jalan sibuk dengan kesesakan lalu lintas yang sangat tak terkawal menyebakan  perjalanan ke wakaf che yeh mengambil masa yang amat lama....setelah sampai disana ..aku dan dia merantau jauh disegenap tempat di pasar wakaf che yeh itu....kesesakan orang ramai yang dari kelantan sendiri dan yang bercuti pulang dari luar kelantan amat ramai sekali...berhimpit-himpit untuk berjalan.....menyebabkan aku pening...aku sendiri tak tahu mengapa dan kenapa jika berjalan dikawasan yang mempunyai ramai manusia di situ kepala aku akn terasa pening....sudah di takdirkan begitu mungkin..tapi aku tidak boleh biarkan sakit ini menghantui diri dan aku buat-buat tak tau...walaupun kepala aku berat....

     Setelah selesai aku memborong bersama si dia...kami bergegas menuju ke arah kereta..kereta itu sebenarnya di bawa oleh insan tercinta sepupu dia.....dari Kuala Lumpur lelaki itu sanggup membawa kereta semata-mata untuk insannya yang tersayang...so sweet...dan dia juga tidur dirumah itu....mereka berdua pulang sempena cuti juga...tetapi harus kembali pulang kesana pada pagi keesokannya(pagi tadi) disebabkan jadual harian sebagai seorang pelajar...cuti yang pendek mengbataskan segalanya....mereka hanya pulang seketika bagi melepaskan rindu kepada keluarga dikampung...
Kami menunggu mereka sanagt lama jugak laa...aku dan si dia bertanya-tanya sesama sendiri adakah mereka berdua telah sesat??tidak mungkin......!yang aku tahu memang mengambil masa yang lama untuk merewka sampai di 'parking' kereta...
selewat jam 1.00am aku baru dapat berjumpa dengan aku punya bantal busuk....tapi pada malam itu aku tidak lena tidur disebabkan tertingatkan kisah2 diceritakan mama dan adik....


     Pagi ini seperti biasa aku mengejutkan dia dari tidur dan menghiaskan diri untuk ke tempat kerja...seawal jam  7.58am dia bertolak kerumah aku....hari ini kami tidak sempat u ntuk bersarapan bersama..dan aku harap dia bersarapan dahulu sebelum menjalankan tugasnya di usm untuk hari ini......aku berharap agar hubungan di bina ini kekal untuk selama-lamanya...seperti judul sebuah novel dan di adaptasi menjadi sebuah drama melayu di tv3 ......aku berharap hubungan ini setia ke hujung nyawa kami.......

That's all because of LOVE

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment